- ب ب +

فراخوان عضویت در دهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور منتشر شد

فراخوان عضویت در دهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور ویژه شاعران زیر سی سال منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان عضویت در دهمین دوره آموزشی شعر جوان کشور با عنوان آفتابگردان‌ها، ویژه شاعران زیر سی سال منتشر شد و علاقمندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به نشانی https://aftabgardanha.com/f10 مراجعه کنند.

بهره‌مندی از اردوهای چندروزه آموزشی مجازی با حضور استادان و شاعران مطرح (درصورت برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، این اردوهای آموزشی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین شرکت در کلاس‌های مجازی هفتگی با حضور کارشناسان و شاعران سرشناس است.

مشاوره و نقد شعر اعضا به صورت تلفنی و حضوری در طول دوره انجام می‌شود. همچنین نقد مکتوب شعر اعضا توسط منتقدان و شاعران سرشناس در این دوره‌ها قابل اجراست.

سیر مطالعاتی و اهدا بیش از ۳۰ عنوان کتاب شاخص در طول دوره ارائه خواهد شد. همچنین در این دوره‌ها زمینه‌های ارتباط با شاعران مطرح و حضور در محافل ممتاز ادبی فراهم خواهد شد.

برگزیدگان این فراخوان، در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه از خدمات ارزشمند و رایگان دوره بهره‌مند خواهند شد. همچنین ارسال حداقل ۱۰ شعر الزامی است. داوطلبان در ارسال آثار خویش، محدودیتی در انتخاب قالب و موضوع ندارند. لازم به ذکر است در صورت ارسال قالب‌های کوتاه شعری مانند رباعی و سپید کوتاه، باید تعداد آثار ارسالی حداقل ۲۰ شعر باشد.

از میان شرکت کنندگان در فراخوان، تنها کسانی به عضویت دوره در خواهند آمد که در مراحل استعدادیابی و استعدادسنجی برگزیده شوند. همچنین فراخوان دو مرحله‌ای است؛ پس از داوری اشعار، با برگزیدگان مرحلة اول تماس گرفته خواهد شد و مرحلة دوم به صورت مصاحبه تلفنی یا حضوری (پرسش‌هایی پیرامون دانش ادبی، سوابق ادبی و …) خواهد بود.

بنا به اعلام دبیرخانه شرکت در فراخوان به معنای پذیرش قوانین دبیرخانه خواهد بود.

علاقمندان در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره ۰۲۱۷۷۵۱۷۸۳۰ داخلی ۱۳۰ یا ۱۳۳ تماس بگیرید یا با نشانی دفتر شعر در تلگرام و بله @office4poem با شماره اختصاصی ۰۹۱۹۰۰۲۲۱۹۴ مکاتبه کنند.

همچنین کانال اطلاع رسانی فراخوان دوره دهم آفتابگردان‌ها به نشانی https://t.me/farakhan_aftabgardanha_10 است.

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ خرداد ماه اعلام شده است و بنا به اعلام دبیرخانه تمدید نخواهد شد. همچنین زمان اعلام نتایج مرحله اول یکم مردادماه و زمان اعلام نتایج مرحله دوم ۳۱ مردادماه خواهد بود.

شروع دهمین دوره آموزش: شعر جوان کشور از یکم شهریورماه خواهد بود.