- ب ب +

ملاقات با فرشته مرگ در کتابی تازه روایت شد

کتاب «راهکارهای آسان شدن مرگ» به قلم «محمدعلی جابری» توسط انتشارات کتاب جمکران راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،کتاب «راهکارهای آسان شدن مرگ» به قلم «محمدعلی جابری» توسط انتشارات کتاب جمکران راهی بازار نشر شد.

مرگ سفری است که دیر یا زود باید راهی آن شد. زمان، مکان، کیفیت و چگونگی آن به دست ما نیست. باید منتظر بود تا به وقتش فرشته مرگ به سراغ انسان بیاید. با اینکه مرگ ترسناک نیست، بیشتر مردم حتی از نامش هم فراری هستند، ولی تاکنون کسی نتوانسته و نخواهد توانست از کمند آن بگریزد.

با رسیدن مرگ، دیگر فرصتی برای بازگشت به دنیا و جبران وجود نخواهد داشت. از هم‌اکنون باید به فکر آمدن فرشته مرگ بود تا آمدنش ما را غافل‌گیر نکند. برای گم نشدن در‌ گیرودار دنیا، باید از احوال دل خویش غافل نبود و به‌دنبال پاسخ این پرسش‌ها بود: از کجا آمده‌ام؟ در کجا هستم؟ برای چه آمده‌ام؟ به کجا می‌روم و چگونه باید بروم؟

محمد علی جابری در کتاب «راهکارهای آسان شدن مرگ» درصدد پاسخگویی به سوال «چگونه باید برویم» به ارائه راهکارهایی پرداخته تا با انجام آن‌ها در طول زندگی، مرگی راحت و عبوری آسان از سکرات موت داشته باشیم.

در برشی از کتاب می‌خوانیم: «به طور طبیعی مرگ، پدیده‌ای سخت و وحشت‌زاست، اما در قرآن کریم و روایات اهل‌بیت(ع) راهکارهایی برای آسان و دوست‌داشتنی شدن آن بیان شده است. حال انتخاب راحتی یا سختی جان کَندن به دست انسان است. با عمل به سفارشهای خداوند و اولیای او، می‌توان مرگی آسان را تجربه کرد یا می‌توان با دور شدن از برنامه‌های دین، مرگ را بر خود سخت کرد».

کتاب «راهکارهای آسان شدن مرگ» توسط انتشارات کتاب جمکران در ۱۴۴ صفحه و به قیمت ۴۰ هزار تومان وارد بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/