- ب ب +

«بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی از منظر غزالی و ملامهدی نراقی» در یک کتاب

کتاب «بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی از منظر غزالی و ملامهدی نراقی» از سوی مرکز نشر هاجر؛ ناشر تخصصی زن و خانواده منتشر و روانه بازار شد.

به نقل از خبرگزاری حوزه، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کتاب «بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی از منظر غزالی و ملامهدی نراقی» نوشته فاطمه فرهادیان را منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار داد.

اخلاق و تربیت اخلاقی همواره مورد توجه اندیشمندان و علمای مختلف در سراسر جهان بوده است. این کتاب به تبیین وجوه اشتراک و افتراق دو متفکر بزرگ اسلامی ابوحامد غزالی و ملامهدی نراقی در زمینه مبانی تربیت اخلاقی پرداخته است.

دیدگاه های هر دو عالم دینی در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل مربوط به تعلیم و تربیت، بر آموزش‌های دینی مبتنی است.

وجوه اشتراک در میان تربیت اخلاقی از منظر غزالی و عراقی وجود دارد؛ اما در مبانی و پیش فرض های تربیت اخلاقی، بین این دو اندیشه، تفاوت مینایی شاخصی وجود دارد. اشعری مسلک بودن غزالی منجر به ارائه تفکر و بینش متفاوت در مباحث تربیت اخلاقی وی شده است.

کتاب «بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی از منظر غزالی و ملامهدی نراقی» در ۱۶۰ صفحه و با شمارگان ۳۰۰ نسخه به قیمت ۶۴,۰۰۰ تومان به صورت قطع رقعی در سال ۱۴۰۱ از سوی ناشر تخصصی زن و خانواده منتشر و در اختیار مخاطبان و محققان قرار گرفته است.

علاقه مندان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ می توانند این کتاب را با تخفیف ۲۰ درصدی و به قیمت ۵۱,۲۰۰ تومان تهیه کنند.