- ب ب +

زهی خیال باطل؛ چیزی نصیبتان نخواهد شد

أَکَّالُونَ لِلسُّحْت‌ها خیال می‌کنند با توهین به رهبر گرانقدر ما می‌توانند این سمبل و نیرو را از ما بگیرند یا محبوبیتش را کمرنگ کنند اما نمی‌دانند هر شخصیتی که زدند و حرم‌هایی را ناامن کردند، اراده ملت غیور ایران و جهان بیشتر شد.

به نقل از خبرگزاری حوزه، سرکار خانم بن سعید از طلاب سطح دو جامعه الزهرا (س) در مطلبی به اتفاقات اخیر کشور پرداخت و نوشت:

تاریخ گواه می‌دهد که رنگ خون ثابت است و محو نمی شود. حسین بن علی (ع) به ما ثابت کرد سرخی این رود، ماندگار و زایل نشدنی‌ست.

سَمَّاعُونَ لِلْکَذِبِ‌ها و أَکَّالُونَ لِلسُّحْت‌ها فکر می‌کنند با ریختن خون مردم و مدافعان امنیت، می‌ترسیم و پشت به نظام اسلامی و رهبرمان می‌کنیم!

 زهی خیال باطل! ملت با بصیرت و تاریخ خوانده ما می‌دانند این نقشه شوم شما برگرفته از نقشه یزیدیان و معاویه‌هاست.

چراکه معاویه لعنت‌الله‌علیه دستور داده بود در نماز جمعه امام علی (ع) را لعن کنند؛ این حرکت نشان می‌دهد علی علیه السلام به شمایل یک نیرو و سمبل، تفکر، عقیده و ایمان در روح مردم زنده و وجود داشته است.

 حال، أَکَّالُونَ لِلسُّحْت‌ها خیال می‌کنند با توهین به رهبر گرانقدر ما می‌توانند این سمبل و نیرو را از ما بگیرند یا محبوبیتش را کمرنگ کنند اما نمی‌دانند هر شخصیتی که زدند و حرم‌هایی را ناامن کردند، اراده ملت غیور ایران و جهان بیشتر شد.

 خیلی سال است که نقشه شوم معاویه صفت‌ها همچون مصی علی‌نژاد، اینترنشنال، بن‌سلمان و نوچه‌های هارشان برای ما رو شده است.

بشنوید ای یزیدیان زمان!

آری با شما هستم ...

 بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ از ملت ایران چیزی دستگیرتان نخواهد شد، حتی ذره‌ای خاک!

شما آرزوی به چنگ آوردن خاک سرزمین‌مان را با خودتان به جهنم خواهید برد.