- ب ب +

حمایت ۵۰ میلیون تومانی مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها

مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی که در استان قم مشغول به کار است و رسالت خود را تمدن‌سازی قرار داده است، از آثار و طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های حوزوی تا سقف ۵۰ میلیون تومان حمایت می‌کند.

به نقل از خبرگزاری فارس، مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی که در استان قم مشغول به کار است و رسالت خود را تمدن‌سازی قرار داده است، با همکاری کانون‌ بررسی‌های بنیادین انقلاب اسلامی، در راستای تبیین و گفتمان‌سازی مبانی و معارف انقلاب اسلامی ۴ طرح را در دستور کار قرار داده است.

حمایت ۵۰ میلیون تومانی از طرح‌های پژوهشی

طرح نخست درخصوص حمایت از آثار و طرح‌های پژوهشی است. در این زمینه مساعدت علمی و حمایت مادی از فرایند پژوهش و انتشار اثر، براساس نظر کمیته علمی و توافقنامه با مرکز تخصصی تا سقف ۵۰ میلیون تومان انجام می‌پذیرد.

علاقه‌مندان اطلاعات مربوط به اثر و طرح پژوهشی خود را باید تا ۱۰ اسفندماه به نشانی mttnap3@chmail.ir ارسال کنند.

حمایت از پایان‌نامه‌های سطح ۳ و ۴ مراکز حوزوی

دومین طرح، فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های حوزوی است. در این طرح بناست از پایان‌نامه‌های سطح ۳ و ۴ دفاع شده در مراکز حوزوی سراسر کشور در محورهای مختلف مبانی، معارف و مسائل انقلاب اسلامی حمایت شود.

این پایان‌نامه‌های ابتدا باید در کمیته علمی مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی پذیرش شوند. سقف حمایت از انتشار براساس نظری کیته علمی و توافق با مرکز تا سقف ۵۰ میلیون تومان است. حوزویان باید طرح پایان‌نامه خود را تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه به ایمیل مرکز ارسال کنند.

تربیت مدرس معارف انقلاب اسلامی

سومین طرح تربیت مدرس معارف انقلاب اسلامی است که تحت اشراف مرکز تخصصی تمدن نوین اسلامی با همکاری کانون بررسی‌های بنیادین انقلاب اسلامی در سطح ۱ و ۲ حوزوی صورت می‌پذیرد. سرفصل‌های این آموزش‌های شامل غرب‌شناسی، فلسفه تاریخ، مبانی انقلاب اسلامی، تاریخ انقلاب اسلامی، مسأله‌شناسی انقلاب اسلامی، روش‌شناسی مطالعات انقلاب اسلامی و منبع‌شناسی مطالعات انقلاب اسلامی است.

چهارمین طرح این مرکز، جذب خبرنگار در راستای پوشش اخبار فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تبیینی در حوزه‌های مختلف معارف انقلاب اسلامی که علاقه‌مندان باید رزومه خود را تا ۱۰ دی‌ماه به ایمیل مرکز ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۰۹۴۴۰۴۷ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/