- ب ب +

«خرده عادت‌های نوجوانی» روانه بازار نشر شد

کتاب «خرده عادت‌های نوجوانی» نوشته کیت گلَدین توسط انتشارات آلاچیق منتشر شد.

 

به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «خرده عادت‌های نوجوانی» نوشته کیت گلَدین و ترجمه شکیبا قاسمی توسط انتشارات آلاچیق کتاب منتشر و راهی بازار نشر شده است.

وقتی قرار است به عادت‌های بهتر خو بگیریم، کوچک‌ترین کارها هم ارزشمند می‌شوند. عمل به عادت‌های نیکو راز موفقیت نوجوانی است که می‌کوشد تا مثلاً نمراتش را ارتقا دهد، دوستان جدید پیدا کند یا برای هدفی مشخص پول پس‌انداز کند.

این کتاب نیز فرصتی است برای نوجوانان تا از هم‌اکنون زیربنای موفقیت شأن در آینده را بسازند و یاد بگیرند چطور می‌توانند عادت‌های خوب و ماندگار بسازند. توصیه‌های آسان و تمرین‌های کاربردی کتاب، راهنمای گام‌به‌گامی است برای تغییرات آهسته و پیوسته در مسیر رسیدن به اهداف.

نوجوانان در این کتاب می‌آموزند که دانش نهفته در یک عادت چیست و چطور می‌توانند با انجام مراحل سه‌گانه، رفتارهای مثبت را به رفتاری همیشگی تبدیل کنند.

چطور می‌توانند با عمل به عادت‌های مختلف در خانه و مدرسه و جامعه ابعاد گوناگون زندگی مانند سلامتی، ارتباطات، مهارت‌های اجتماعی و دستاوردهای تحصیلی را تغییر دهند و البته چطور با تمرین خرده عادت‌هایی مانند برنامه خواب منظم یا سبک مطالعه می‌توانند زندگی پربارتر و در عین حال کم دردسر تری داشته باشند.

این کتاب در ۱۵۲ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.