- ب ب +

«پروانه‌ای که نخل شد» سی و دومین کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌ها منتشر شد

زندگی‌نامه عباس شعف فرمانده گردان میثم تمار لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) توسط انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شد.

به نقل از خبرگزاری فارس، زندگی‌نامه عباس شعف فرمانده گردان میثم تمار لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله(ص) توسط انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شد.

کتاب «پروانه‌ای که نخل شد» نوشته زهرا آقازاده، زندگی‌نامه شهید عباس شعف فرمانده گردان میثم تمار لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله(ص) در ۲۴۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه از سوی انتشارات ۲۷ بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد. این کتاب سی و دومین کتاب از مجموعه بیست و هفتی‌هاست که توسط این انتشارات منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

بچه‏‌ها حرف از پریدن با چتر می‏‌زدند. گفته بودند گردان ۹ باید روز ۲۲  بهمن با چتر از هواپیما بپرد و بعد هم در میدان آزادی فرود بیاید. معاینات پزشکی شروع شد. عباس و سیدمهدی مشکلی نداشتند. بعد هم آموزش چتربازی دیدند. نزدیک ۲۲ بهمن شد که خبر دادند بنی‏‌صدر به بچه‏‌های سپاه اجازه پریدن نمی‏‌دهد. حسابی دمغ شدند. ولی بالاخره چند روز بعد اجازه صادر شد. از پادگان چتر گرفتند و برای سوارشدن به هواپیما به پادگان قلعه‌‏مرغی رفتند، هواپیما دو بار رفت و برگشت.

این اولین‌بار بود که عباس و سید و خیلی دیگر از بچه‌‏ها سوار هواپیما می‏‌شدند. یک نفر با لباس خلبانی جلوی در هواپیما ایستاد. باد، موهایش را به هم ریخته بود. با دست به بچه‌‏ها اشاره کرد که یکی‏‌یکی جلو بیایند. باید با کلمه «برو» می‏‌پریدند. اول سیدمهدی پرید. بعد نوبت عباس بود. دستگیره‏‌های پشت در را محکم گرفته بود. فریاد «برو» را که شنید دست‏‌هایش را رها کرد و به بیرون پرید. شمارش معکوس را بلندبلند می‏‌خواند. تصاویر و صداها همه مبهم شدند. انگار در ابری بزرگ و سرد گیر کرده بود.

پایان پیام/