- ب ب +

کتاب «عزیزِ زیبای من» روایتی مستند از ۳ روز پایانی حاج قاسم سلمانی چاپ شد

همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان و روز پاسدار و جانباز «عزیز زیبای من» روایتی مستند از سه روز پایانی زندگی حاج‌قاسم از زبان فرزندان، فرماندهان مقاومت و هم‌رزمان قدیمی وی به چاپ رسید.

به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان و روز پاسدار و جانباز «عزیز زیبای من» به چاپ رسید.

حاج‌قاسم آن‌قدر شخصیت دوست‌داشتنی و برجسته‌ای است که دانستن هر نکته و خاطره‌ای از وی، می‌تواند برای ما درس و آموزه‌ای داشته باشد. اما وصف آخرین ساعات زندگی دنیایی وی، از این نظر جذابیت مضاعف دارد که می‌فهمیم مردی چنین بزرگ، آخرین ساعت‌های عمرش را به چه کارهایی اختصاص داده است.

کتاب «عزیزِ زیبای من» روایتی مستند از سه روز پایانی زندگی حاج‌قاسم از زبان فرزندان، فرماندهان مقاومت و هم‌رزمان قدیمی وی است که البته گاهی به خاطرات قدیمی‌تر هم گریزی می‌زند. این کتاب با پیوست عکس‌های مرتبط با متن، مخاطب را با خود همراه می‌کند.

خطوط اصلی این کتاب از مستند «پرواز ۱:۲۰» به کارگردانی مهدی نقویان گرفته شده و نکات تکمیلی از طریق مصاحبه‌های بیشتر جمع‌آوری و تدوین شده است.

انتشارات مکتب حاج قاسم، همزمان با اعیاد مبارک ماه شعبان و روز پاسدار و جانباز، کتاب «عزیز زیبای من» را به قلم زینب مولایی، در قطع رقعی و در ۱۷۶ صفحه منتشر و روانه بازار کرده است.

پایان پیام/