- ب ب +

مرحله نیمه نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت امروز آغاز می‌شود

مرحله نیمه‌نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در حالی در مشهد مقدس پیگیری می‌شود که ۱۰۰ نفر از پسران و ۲۰ نفر از دختران در این قسمت به مسابقه می‌پردازند.

به نقل از خبرگزاری فارس، مرحله نیمه‌نهایی ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت  چهارشنبه و پنجشنبه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

این مرحله به صورت غیرحضوری و از طریق داوری فایل‌های ارسال شده انجام می‌شود که بازه زمانی ارسال فایل‌ها سوم اردیبهشت‌‌ماه پایان یافت و داوری آثار در نوبت صبح ویژه دختران در رشته قرائت تقلیدی به سبک اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و محمدصدیق منشاوی انجام می‌شود.

در بخش قضاوت دختران با حضور و نظارت راحله اسکندری؛ داور تجوید و لیلا بایست؛ داور صوت و لحن انجام خواهد شد که برای مرحله نهایی دختران ۲۰ فایل ارسال شده است و از برگزیدگان این بخش همزمان با اختتامیه مرحله نهایی پسران در ساری، تجلیل صورت می‌گیرد.

همچنین روز پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه مرحله نیمه‌نهایی رقابت پسران در نوبت عصر با قضاوت محمدجواد رجایی، حمید هروی و ابوالفضل چمنی دنبال می‌شود که در این مرحله نزدیک به ۱۰۰ اثر دریافت شده است و رقابت‌ها در این مرحله در رشته قرائت تقلیدی سبک اساتید عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل را انجام می‌‌‌دهند.

شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی سبک استاد شحات انور به این مرحله راه پیدا نکرده‌اند و با این وجود برترین‌ها در بخش پسران به مرحله نهایی که به صورت حضوری طی روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه در ساری برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش فارس، ششمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت مرکز قرآن آستان قدس رضوی برپا می‌شود. 

پایان پیام/