- ب ب +

اجتماع مردمی پاسداشت شهدای آمر به معروف و ناهی از منکر در بیش از ۱۰۰۰ نقطه

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در تکریم شهدای آمر به معروف و ناهی از منکر، در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور خبر داد.

به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به پاس تکریم مقام شامخ شهدای آمر به معروف و ناهی از منکر، از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی در بیش از هزار نقطه کشور خبر داد و گفت: به منظور تجلیل و تکریم رشادت‌های شهدایی که در روزهای اردیبهشت‌ماه به شهادت رسیدند، به ویژه شهید سلیمانی، شهید شهرکی و همسرش و شهید الداغی که ناجوانمردانه در راه امر به معروف و نهی از منکر جانشان را فدا کردند، در بیش از ۱۰۰۰ نقطه مراسم بزرگداشت برگزار خواهد شد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه فراخوان این اجتماع به استان‌ها ارسال شده، یادآور شد: تا امروز با توجه به فراخوان ارسال شده، مجموعه‌های مردمی از جمله مساجد، حسینیه‌ها، هیأت‌ها و بقاع متبرکه به این پویش ملی پیوسته‌اند و هر کدام‌ برنامه‌های شاخصی را برای این روز تدارک دیده‌اند.

وی درخصوص زمان برگزاری این مراسم اظهار کرد: طبق برنامه‌های‌ریزی‌های انجام شده این مراسم همزمان با روز هفتم و سوم شهادت این عزیزان، پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

حریزاوی به چند منطقه شاخص بابلسر، سیستان و بلوچستان و سبزوار اشاره کرد و گفت: به فراخور آیین‌هایی که به مناسبت شهادت شهدای امر به معروف برپا می‌شود، ختم قرآن، روضه‌خوانی و سخنرانی نیز خواهیم داشت و برنامه‌های شاخص و محوری استان‌ها در همکاری با رسانه‌‌ ملی، از شبکه‌های مختلف سیما زیرنویس خواهد شد. 

انتهای پیام/