- ب ب +

ثبت‌نام برای دریافت بن تخفیف نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

توزیع یارانه دانشجویان، طلاب و اساتید هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از هفدهم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا بیستم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

به نقل از خبرگزاری فارس، توزیع یارانه دانشجویان، طلاب و اساتید هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

«خانه کتاب و ادبیات ایران» به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور با همکاری بانک ملی ایران، در «سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیأت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور کرده است.

متقاضیان بن تخفیف می‌توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه برای دریافت به «اینجا» مراجعه کنند.

 سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب  ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۳۶۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۴۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار  معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیأت علمی و  ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

پایان پیام/