- ب ب +

کتاب «انجمن سری پروشیم» با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد

کتاب«انجمن سری پروشیم؛ تاریخ نفوذ پنهان صهیونیسم در آمریکا» نوشته آلیسون ویر در انتشارات خبرگزاری فارس با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا،‌ کتاب «انجمن سری پروشیم؛ تاریخ نفوذ پنهان صهیونیسم در آمریکا» نوشته آلیسون ویر و ترجمه شده به قلم علیرضا ثمودی پیله رود در انتشارات خبرگزاری فارس با ۵۰ درصد تخفیف در تعداد محدود به فروش می‌رسد. 

در این کتاب نویسنده سعی کرده است با روش تحلیلی استنادی و بیانی شیوا توضیح دهد که چگونه جنبش صهیونیسم توانست، سیاستمداران آمریکا و انگلستان را در جهت قانونی جلوه دادن اعمال غیرقانونی خود به حرکت وادارد. اعمالی مانند به سرقت بردن تمامی یک ملت، حیله و فریب در هنگام شکایت آن ملت و تلاش برای گرفتن سرزمینشان.

تحقیقات آلیسون ویر برای نمایان کردن اعمال سابق صهیونیست‌ها، بنیانی قوی برای نتیجه‌گیری‌اش درباره ساختن اسرائیل از سرزمینی به نام فلسطین فراهم می‌کند. همچنین اسنادی ارائه می‌کند که نشان دهنده لابی قوی صهیونیسم برای قانونی جلوه دادن اعمال به وضوح غیرقانونی خودشان است.

در این کتاب نویسنده با ارائه اسناد متقن به تاریخچه نفوذ صهیونیسم در آمریکا اشاره می‌کند. حرکت جدی صهیونیست‌ها از دهه ۱۸۸۰ در آمریکا آغاز شد و آن‌ها در قالب ایجاد مؤسساتی همچون انجمن پروشیم بی‌سر و صدا شروع به آموزش و جذب نخبگان آمریکا کردند.

پس از مدتی نفوذ آن‌ها به حدی رسید که رئیس جمهور آمریکا یک صهیونیست را به عنوان بالاترین مقام دادگستری این کشور منصوب کرد و بدین ترتیب لابی صهیونیسم شکل گرفت. از آن به بعد تصمیمات سیاسی آمریکا در عرصه بین‌الملل زیر فشار این لابی انجام می‌شد و از همین طریق هم توانستند بر سیاستمداران اروپایی تاثیر گذاشته و سپس حمایت خود را برای تأسیس کشور جعلی اسرائیل جلب کنند.

‌‌ویژگی متفاوت کتاب«انجمن سری پروشیم» با کتب مشابهی که تاکنون منتشر شده، تکیه آن بر اسناد مهم و گسترده‌ای است که شاید بسیاری از آن‌ها تاکنون مورد توجه نبوده است.

این کتاب با ادبیاتی سلیس و روایتی دقیق و روشن، چگونگی شکل گیری اسرائیل با سوء استفاده صهیونیست‌ها از نظام سیاسی آمریکا را به نمایش می‌گذارد و در حقیقت تاریخ پنهان نفوذ صهیونیسم در آمریکا و چگونگی به خدمت گرفته شدن نظام آمریکا توسط صهیونیست‌ها است.

برای خرید این کتاب می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار انتشارات خبرگزاری فارس می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۳۹۷۴-۰۲۱ | ۶۶۹۷۳۹۹۶-۰۲۱ و ۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷ تماس بگیرید.

پایان پیام/