- ب ب +

فرمان مهم رهبر انقلاب به دانشگاه های نظامی ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به مقاومت مردم مظلوم فلسطین در طول ۶ دهه گذشته در مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: شهدای محور مقاومت و فلسطین به زودی ثمره خون خود را که همان آزادی قدس است، خواهند دید.
 

فارس نوشت: سردار دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم اختتامیه همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی در سالن همایشات صدا و سیما مرکز گیلان با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در طول ۶ دهه گذشته در مقابل رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: شهدای محور مقاومت و فلسطین به زودی ثمره خون خود را خواهند دید که آن آزادی قدس است.

وی با تاکید بر ارائه برنامه‌های نوین در راستای مقابله با تهدیدهای دشمن در حوزه‌های نوین، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند چونن تهدیدها درحال تحول است، دانشگاه‌های نظامی باید برای مقابله با تهدیدهای دشمن برنامه داشته باشند لذا انجام کارهای پژوهش در دانشگاه‌ها مورد تأکید نیروی دریایی و دانشگاه‌های نظامی قرار گرفت.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی خبر داد و گفت: ۲۹۷ مقاله و ۳۶ مقاله مورد بحث قرار گرفته و برگزیده شدند.

وی با اشاره به نقش شهدا در ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی،‌ گفت: انقلاب اسلامی ماندگاری خود را مدیون خون‌ پاک شهیدان است زیرا رزمندگان اسلام با خون خود به دشمنان نشان دادند که هیچ قدرتی توان مقابله با این نظام مقدس را ندارد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تقدیم بیش از ۸۰۰ شهید نیروی دریایی سپاه در دوران دفاع مقدس، افزود: نیروی دریایی سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس، ۸۰۵ شهید را تقدیم انقلاب کرد، ولی اجازه اجازه خودنمایی دشمن در خلیج فارس را ندادند.

تنگسیری با قدردانی از میزبانی گیلان از این همایش علمی و پژوهشی، بیان کرد: گیلان عزیز در دوران دفاع مقدس هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و در دفاع از حریم اهل‌بیت و آزادی نوبل و الزهرا نقش بسیار مهمی داشتند.