۱ مراسم ترحیم والده «سید حسن نصرالله»
مراسم ترحیم والده « سید حسن نصرالله» عصر چهارشنبه (۹ خرداد ۱۴۰۳) از سوی دفتر مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار شد.
۲ دیدار رئیس مجلس لبنان با رهبر انقلاب
۳ دیدار نخست وزیر پاکستان با رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای «شهباز شریف»، نخست وزیر پاکستان و هیات همراه ضمن تشکر صمیمانه از ابراز همدردی دولت و ملت برادر پاکستان گفتند: برای جمهوری اسلامی ایران، روابط با پاکستان بسیار اهمیت دارد و به این کشور نگاه کاملاً برادرانه دارد اما روابط دو کشور در سالهای گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است و ما معتقدیم در دولت جدید پاکستان امکان اوج‌گیری مجدد این روابط وجود دارد.
۴ دیدار امیر قطر با رهبر انقلاب
۵ دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
۶ دیدار نخست وزیر ارمنستان
۷ دیدار نخست وزیر عراق
۸ مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهراء سوریه
۹ دولت سوریه ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد
در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و هیات همراه وی در سانحه سقوط بالگرد، دولت سوریه سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
۱۰ «تل‌آویو سقوط کرد»؛ چون وطنشان نبود!
درباره رمانی که رهبر انقلاب دو مرتبه در دست گرفتند
۱۱ نسخه‌ی عربی و به‌روزرسانی شده کتاب «فلسطین از دیدگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» منتشر شد
نسخه‌ی عربی و به‌روزرسانی شده کتاب «فلسطین از دیدگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» تحت عنوان «قضیة فلسطین» توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه‌ی بازار کتاب جهان عرب شد.
۱۲ نشانه‌های ظهور تمدن نوین اسلامی در انقلاب اسلامی ایران نمایان است
آیت‌الله اعرافی در تبیین اندیشه مقام معظم رهبری در زمینه تمدن نوین اسلامی خاطرنشان کرد: ما افراط نکرده و نمی‌گوییم که تمام تئوری‌های علمی در قرآن و سنت و معارف اسلامی وجود دارد، اما تاکید می‌کنیم که اسلام و قرآن در این سطح از یک سو مشوق کاروان علم هستند و از سوی دیگر رویکردهای اسلامی در جهت دهی به علوم تاثیرگذار است و این نشانه تمدنی بودن اسلام است.
۱۳ برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های رهبر معظّم انقلاب اسلامی در اندونزی
۱۴ همایش"شخصیت و آثار آیت الله خامنه‌ای"در هند
به مناسبت فرارسیدن بیست و دوم اسفندماه، سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی و روز ملّی «شهید»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه‌ای از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام را منتشر کرد.