- ب ب +

در برابر تحریف، نیازمند تحقق جهاد تبیین هستیم

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه در نقطه مقابل تحریف، وظیفه تبیین و جهاد تبیین برعهده ما است، گفت: اگر می‌خواهیم در مدارس حضور داشته باشیم، اول باید خودمان مسلط به شبهات باشیم.

به نقل از خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در مراسم افتتاحیه طرح معراج خوزستان و دوره بصیرتی تبیینی مسائل اخیر با اشاره به آیه قرآنی «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَتَّقُوا اللَّهَ یَجْعَلْ لَکُمْ فُرْقَانًا وَیُکَفِّرْ عَنْکُمْ سَیِّئَاتِکُمْ وَیَغْفِرْ لَکُمْ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ»، اظهار داشت: در صدر اسلام، ۲۳ سال پیامبراکرم(ص) زحمت کشیده است و خون دل‌های فراوانی خورده‌اند.

وی با بیان اینکه براساس این آیه یکی از آثار تقوا بصیرت است، گفت: بصیرت و تقوا سبب می‌شود که در سختی‌ها، پیچ‌ها و حوادث مختلف همانند چراغی روشن کننده راه باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه یکی از آثار تقوا، خضوع و خشوع در برابر مقام الهی است، افزود: خداوند دو نعمت بزرگ به انقلاب اسلامی داده است، یکی ولایت که در عالم بدیل ندارد و دیگری امت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: وقتی این دو پیوند بخورند، اگر تمام عالم در برابر او قرار گیرند، کاری نمی‌توانند انجام دهند و لذا این حکومت و نظام، بستر را برای حکومت جهانی ولی عصر(عج) فراهم می‌کند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: اینکه در شرایط فعلی باز دشمن می‌آید و امید بسته است، نشان از برنامه‌های او دارد، البته از طرفی باید نگران باشیم که چرا نتوانستیم آن طور که باید جوانان دهه هشتادی را با معارف اسلام و انقلاب آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: تا زمانی که طلاب و مبلغین احاطه کامل نداشته باشند، نمی‌توانند جوانان امروز را قانع کنند، از طرفی دشمن نیز همواره به دنبال تحریف حقایق است، تا جایی که تحریف باعث شد ۳۰ هزار نفر در برابر سپاه امام حسین‌(ع) قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در نقطه مقابل تحریف، وظیفه تبیین و جهاد تبیین برعهده ما است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم در مدارس حضور داشته باشیم، اول باید خودمان مسلط به شبهات باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه بهترین راه مواجهه با دانش آموزان، اول توانمند کردن و سپس در قالب پرسش و پاسخ است، یادآور شد: اعتماد امروز جوانان به فضای مجازی است و لذا می‌بینیم که در اروپا و آمریکا به راحتی آدم می‌کشند و زنان را مورد تعرض قرار می‌دهند، اما فضای رسانه‌ای را موافق خودشان جلوه می‌دهند.

انتهای پیام/