- ب ب +

مهلت ارسال آثار به «جشنواره انتخاب کتاب دفاع مقدس» تا ۲۰ آبان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس با عنوان «جشنواره انتخاب کتاب دفاع مقدس»، تا ۲۰ آبان‌ماه تمدید شد.

به نقل از خبرگزاری فارس، مهلت ارسال آثار به بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس با عنوان «جشنواره انتخاب کتاب دفاع مقدس»، تا ۲۰ آبان‌ماه تمدید شد.

این دوره از جشنواره که توسط سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود، به ارزیابی کتاب‌های دفاع مقدس، منتشره در سال ۱۴۰۱ (چاپ و نشر اول) اختصاص دارد. داوران جایزه کتاب سال دفاع مقدس آثار ارسالی را در ۶ گروه اصلی پژوهش، ادبیات، هنر، کودک و نوجوان، مرجع و مستند نگاری داوری خواهند کرد. همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

این جشنواره در ۶ گروه اصلی نقد و پژوهش، مستندنگاری، هنر، مرجع و کودک و نوجوان و ۵ گروه جنبی پروژه‌های تألیفی شامل پروژه‌های تاریخ شفاهی و مجموعه‌های انتشاراتی، ترجمه و منابع غیرفارسی، خادمان ترویج و نشر کتاب، مدافعان انقلاب اسلامی (امنیت داخلی) و مدافعان حرم (امنیت برون‌مرزی) برگزار می‌شود. 

گروه نقد و پژوهش این جشنواره شامل پژوهش ادبی، سیاسی، نظامی، اجتماعی هنری و ...، گروه ادبیات شامل ادبیات داستانی، نمایشی، شعر و نثر، گروه مستندنگاری شامل خاطرات، زندگینامه‌ها، گزارش‌ها، مجموعه‌ها، اسناد و مکاتبات، گروه هنر شامل مجموعه‌های هنری، تصویرگری کتاب کودک و طرح جلدها، گروه مرجع شامل دانشنامه‌ها، دانستنی‌ها و راهنماها و گروه کودک و نوجوان شامل داستان نوجوان، داستان کودک، شعر کودک و نوجوان و مستندنگاری کودک و نوجوان می‌شود. 

ناشران و نویسندگانی که تاکنون آثار خود را ارسال نکرده‌اند، می‌توانند برای شرکت در جشنواره، ۲ نسخه از کتاب‌های خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، نبش کوچه یکم، پلاک ۴، طبقه ۵، کد پستی ۱۵۸۷۹۱۳۱۱۹ ارسال کنند.

پایان پیام/